Nyårsafton närmar sig.

Imorgon är det nyårsafton. Jisses det är enbart 24 timmar och 26 minuter kvar av det här året. Sammanfattningsvis så har det här året varit snällt mot mig, tror jag? Grekland var iallafall det mest minnesvärda under året som gott.
Ser fram emot att få göra mig fin, äta god mat, dricka lite alkohol, umgås med vänner och fira ut det gamla året och välkommna det nya året.
Jag har dock fortfarande klädproblem, det har ordnat upp sig lite granna då jag har hittat två svarta kjolar som är snarlika. Båda hög midja, blanktsvarta. Den ena med rosett i midjan och den andra med "skärpspänne" i midjan. Mycket svårt val men någon av dem blir det iallafall tillsammans med en vit tee till. Köpte även ett jättesött diadem idag med en stor svart blomma på sidan. Det tycker jag verkligen om, ubersött!
Tror bestämt att det är dags för mig att slita mig från bloggen min och försöka få gos att sluta titta på tv så att vi kan krypa till kojs. Gos ska upp tidigt och jobba och jag ska åka med mamma till stan och handla lite nyårssmink på makeup store.
Nästa gång jag skriver så är det antagligen nytt år och förhöppningsvis så har jag en lyckad kväll att skriva om.



Sandra är glad. Som vanligt. Alltid när du är här. Alltid sen du kom in i bilden.



Natti natti.

/ Sandr0oooo

Kommentarer
Postat av: Nathalie

bilder från nyår uppe!
http://rellie.blogg.se


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback