to the left, to the left..

Mitt ultimata glädjepiller, min drog.

Beyonce - Irreplacable
Mario Vazquez - Gallery
Linda Sundblad - Oh father
Chris Brown - Say goodbye
Rhianna - We ride
Gentleman - Can hold us down


För en tid sedan hade jag aldrig anat att man får/kan vara så lycklig som jag är i dagens läge.
I nuläget har jag en massa spännande saker att se fram emot som hjälper mig igenom en seg dag på jobbet. Om mindre än en månad så är det äntligen min tur att bli stora flickan, puh det var ju inte efterlängtat alls?! Som om inte det vore nog så är det enbart 1 månad & 1 dag kvar tills planet lyfter från Arlanda för att bege sig till Helsingfors och sedan vidare till Bangkok, glädjeskutt!
Det kommer bli solning, mys, chill och en hel massa spännande små äventyr. JAG LÄNGTAR!

Som om inte det vore nog så är vi mitt uppe i guldstriden, heeeja AIK! Det är ju grymt spännande, har lyssnat på radion, Hamarby - Elfsborg, sen jag kom hem från jobbet.. Kom igen Brajen, for once in a lifetime!



Ingen gör mig lyckligare än du Tobias!
Jag tycker vi ska bli med hund snart ;)


Kommentarer
Postat av: Richoo

GO ELFSBORG


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback