Thailaand.

Sitter i skrivande stund pa "Jacks resort", http://www.jackresort.com/, nere vid beachen for att uppdatera er hemma lite pa vad som sker har i varmen. Idag har vi varit i Huay Yangs nationalpark for att kika pa vattenfallet och dess sju olika nivaer. Det var en sann frojd for ogat vill jag lova, det var skit frant. Sitta i det kalla vattnet och svalka sig, det var inte fy skam det! Har nagra skit tuffa bilder darifran som jag far ladda upp vid ett senare tillfalle! Det var jakla spannande nar vi alla skulle ta oss dit pa moppar; farmor & ulla ar val inte direkt nagra fartalskare. Det var ett himla liv pa dem om vem som korde bast & lugnast, idolkort med hjalm pa fick det ocksa bli.

Jag har inte borjat langta hem riktigt an, men det kommer val snart skulle jag tro. Imorgon bar det iallafall av till Hua Hin for att shoppa lite och aven for att fa lite mer fart pa tillvaron.. Har i Huay Yang ar det valdigt lugnt och utan turister forutom vi som bor i "svenne omradena" har.

Det ar verkligen helt sjukt billigt har nere, det kunde jag aldrig nagonsin tanka mig.. Igar gick det pa 540 svenska kroner for oss 17 personer att ata och dricka. Och da at vi bra och mycket mat! Det ar lovely!

Det enda jag saknar just nu ar Tobias, du ar bast och jag saknar dig som en toook.. Onskar verkligen att du ar har och att allting inte hade blivit sa knasigt, det stor mig!


Nu ska jag nog ta och puttra hemmat pa moppen; ska leta upp lite vykort forst bara!

Skot om er allihopa dar hemma!

Sandra

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback