Skulle jag vara vuxen?

Så hade man gått och blivit ett år äldre bara sådär. Ganska uppskattat!
Födelsedagskalasen var trevliga och vilda. Jag hade jäkligt kul i fredags, enda nackdelen var att jag lyckades supa bort "min" satans mobil. Ännu mer illa var att det var tobbes och inte min. Men men vad ska jag göra åt saken nu, jag hade iallafall roligt.
Grymt kul var att folk som jag inte träffar så ofta som, jessica & yvette, också kände för att fira lite!


Jag tror att jag har tappat min skrivförmåga helt sedan jag slutade skolan, sorgligt.

I vilket fall som helst så sticker jag till Thailand om 4 dagar, hallelulja! Det kommer bli så himla underbart, jag längtar! Ni kommer kunna hitta mig och Tobias på
www.resedagboken.se  med alias sandraOtobbe, mest på grund av att kunna hålla kontakt med vännerna som är kvar i rusket här hemma.

Jag har fått ett par nya favoriter, Heeeey Panic! At the disco.
Dom är helt sjukt grymma.. tanka album! tanka album!

CLOSING THE GODDAMN DOOR! / Sandra


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback