ohhhh happy day ;D

Jag är så glad, så glad, så glad!
Tralalalala jag har tillomed dansat glädjedans idag,  då mår man fan bra!

Det känns som om att jag för en gång skull på väldigt väldigt länge mår riktigt jäkla bra.. Om du bara visste hur bra du får mig att må alltså, bara tack vare dig!
Det var inte längesen jag satte mig själv alldeles i mitten på en linje av psykisk hälsa.. Precis på gränsen till att tippa över uppåt och må helt fucking great för ett tag eller att tippa åt andra hållet och nästan gå under helt av depression..
Men nu är jag glad och nöjd.. så länge jag får vara med dig så mår jag prima!

JAG ÄR KÄR I DIG!

det lutar åt sollentuna för att kika på kläder med camillis!


SO LONG SUCKERS!

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback