du nedvärderar dig själv.

du har förändrats och blivit en helt annan människa, en människa som jag nästintill avskyr.
men jag ska inte döma, du är den du är (eller rättare sagt har blivit)
en sak jag inte förstår är hur du kan gå från att älska min personlighet till att hata den när jag hela tiden varit exakt samma person? för mig är det ett mysterium.



det är skillnad på dig och mig för jag är inte bitter, även fast jag kanske skulle vilja vara bitter ibland skulle jag aldrig tillåta mig själv att sitta och muttra över saker och ting.. Livet går vidare!
att sitta och vara bitter slösar bara en massa tid och energi, dessutom kommer du gå miste om en hel massa bra saker på vägen!


snart är skolan sluuuuuuuuuuuuut, wiiihooo ;D


/ Sandra

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback