var är duuuuuu ikväll? ´ jag hade hoppats på något.

Känslan jag hade i går natt fick mig till att, istället för att sova gott, ligga och fundera i min mjuka härliga säng. Jag kunde verkligen inte sova -  jag var glad, jag var fundersam, jag var helt enkelt supersnurr! 
Den känsla som gjorde mig nästintill sömnlös inatt har varit med mig hela långa dagen och jag har njutit varje sekund förutom under de sekunder då fokus kunde varit en bra grej, men min bristande kunskap på att kunna koncentrera mig när jag så mycket hellre vill tänka på annat spelade in!

Jag skulle inte banga på att göra snöänglar, åka pulka och bara gosa ute i snön just i denna sekund..
gaoow vad mysigt!

Upp & ner vill jag hoppas också, för ta mig fan, jag är GLADER today! Men jag behåller mitt cool och chillar ner på det hela, man ska aldrig ta ut något i förskott och så vidare.. Jag väntar på mitt efterlängtade tillfälle!

För övrigt är det dags för skola imorgon och jag har aldrig varit mer otaggad på skolan någonsin, jävla skit alltså.. Jag orkar inte gå upp tidigt på morgonen, jag orkar inte göra läxor och plugga till prov.. Fuck it!

Om du vill ha mig? Nu kan du få mig så lätt!

I dream about you every night.



Firade tre år med pojkvännen igår också, bra jobbat och inte illa pinkat alls.. Grattis till oss!




"Ride or Die"

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback