stereotyp tjej?

jul och nyår har passerat illa kvickt.. finns inte så mkt att säga - dålig julstämning på julafton och kikande på fyrverkerier och skål på tolvslaget under nyårsnatten! tycker nyårsafton är så satans överskattat och brukar oftast sluta i ett stort kaos så det blev till att fira nyår med familjen detta år, ingen direkt höjdare men det funkar det med!





just nu vill jag vara en coldhearted biiiiatch, en slyna!
få tänja på lite gränser, släppa loss och göra precis som jag vill utan att tänka på andra alls!
varför ödsla tid på massa onödigt tjaffs när man vet vad man vill ha ? ;)
Cribbe, you know what Im talkin' about, for sure!
den skulle sitta finfint den.




Im sick and tierd of this game, a game of mine!
det är så svårt att läsa, så svårt att tolka!  ´ typiskt tjejer att säga så.
ibland får jag panik på mig själv, orka vara stereotyp tjej.
näääeeej, jag vill ryma! ryma ifrån allt & alla!

apropå ingenting så blev jag sååå glad sååå glad igår! jag älskar när mobilen ger ifrån sig detta underbara ljud, tiihi!

I JUST WANT YOU TO SEE ME!

Det har varit en jobbig vecka, damn!

utvik nästa - det kommer, det kommer!
a dream of mine.

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback