Ge mig lite snö som jag kan gräva ner mig i.. TACK?!

Om jag får bestämma så skulle jag utan tvekan se till att vara ledig ett par dagar så att jag skulle kunna göra precis det som faller mig in, till att börja med skulle jag sova riktigt länge och riktigt mycket! Jag känner mig helt utmattad, varje gång när jag har ögonkontakt med någon så känns det som om jag kollar bakom och förbi personen i fråga. Orka att mina ögon ska fastna så att jag behöver känna mig sjukt ignorerande! Nu är det åtminstonde bara två dagar kvar tills jag får min lediga dag, ohh hallelulja vad jag ska fira med att göra absolut ingenting :)

Det känns inte något vidare bra att jag har den viktigaste julklappen kvar, det hade ju inte skadat om jag iallafall visste vad jag skulle köpa.. Men icke, jag skulle nog vilja påstå att jag har en aningens panik!
Jag kan ju erkänna att jag dock inte är ett dugg förvånad, Sandra i ett sablans nötskal!


Hela poängen med allting är att jag är trött, jag känner mig som en 40 årig medelåldershagga!
Det låter ju inte vidare trevligt när jag tänker efter! Och när jag tänker efetr lite ytterligare så vore det ganska skönt att hooka up med några vänner och ha ett sjuhelvetes kalas. Jag skulle inte tacka nej för en sekund!

PUT YOUR RECORDS ON! JUST GO AHEAD AND LET YOUR HAIR DOWN!

Jag har fortfarande ett problem.. Men det tänker jag inte ens ta upp nu! Fy skäms..
Jag tänker inte koncentrera mig något närmare på det,  jag har så mycket annat jag måste koncentrera mig på.. Jag trodde under en tid att jag hade allting under kontroll men ajaj! Det får lov att förbli ett olöst problem, jag har försökt men aldrig lyckats lösa det förut så varför skulle jag lyckas nu i vilket fall som helst?

"Deep beneath the cover of another perfect wonder...
Where it's so white as snow!"


Och jaa jag vet, jag pratar (skriver) ofta i gåtor så att folk inte riktigt hänger med.. Det är väl kanske det som är sjävla meningen ibland, jag har inte lust att blotta mer än vad jag redan gör ;D


James Blunt skriker ut Wiseman på mitt rum, dags att tysta ner han en aning nu.
Gosh, haft riktigt deppiga dagar till den låten.


/ Sandraaaaaaa

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback