underbara sommar.

Jag har glömt bort bloggen, fy!

Sommaren börjar dö ut och jag blir lika arg varje gång jag inser att "Heeeey, sommaren är slut".
Det är vid sånna tillfällen man är glad över att man haft en helt kalasbra sommar, den kommer rädda vintermörkrets allra deppigaste stunder.

Vad har vi gjort i sommar Sandra?
En tripp till örebro med Tobias, väldans mysigt att vara trash ute på landet och sedan åka in till stan för att mysa lite extra i farmor & farfars lägenhet.
Turkiet var väl ingen svår gissning för alla filurer som känner mig, nionde gången gillt nu. Underbara Turkland, I looove it, det är bara så enkelt!
Göteborg över en weekend med Tobias fick ta plats efter Turkiet resan - åka paddan, gå på universeum, spatsera på liseberg (heja balder), gå på örgryte - bajen (skitlag), äta räkor på en parkbänk, äta världens godaste kebab, kika på sommartoppen & basshunter och en massa annat mys. Det var världens bästa lilla mini tripp med världens bästa lilla mini Tobias, åhhhh bästa bästa, meee like göteborgen!
Sen var det slut på det roliga, förutom allt annat underbart och mysigt som man gjort här hemma.
Fjäderholmarna var väl också ett otroligt givet kort minsan!

Som sagt så var denna sommar helt fantastisk, mycket tack vare världens mysigaste pojkvän!
Vi håller tummarna på kolmården nästa helg och så ser vi fram emot Thailand i november, hallelulja!


Tobias är min gosmus.


Tack & Hej, Leverpastej  (ehm)




Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback