du gör mig arg & glad på samma gång.

det är farligt att känna så som jag gör.

jag borde egentligen bara ge upp & slänga in handduken, känns ändå som om det är ett dött lopp. Men hur i hela helvete klarar man av att bara ge upp så lätt då?

antingen tar jag Fias råd och säger precis som det är och lägger korten helt öppna på bordet eller så bara sticker jag ner huvudet i sanden.. Det är i stort sett det jag har att välja mellan!
men vågar jag verkligen säga som det är till dig? Jag vet inte hur du fungerar ju på det planet och gällande sånna saker.. Det mest lockande valet just nu är att bara ge upp, skita i alltihopa, trots att jag blir ledsen när jag tänker på det.. Tror inte att jag kommer få det som jag vill i vilket fall som helst, det känns alldeles för komplicerat! Men fuck it vad jag vill att det här ska gå som jag vill.. Jag ger upp, eller jag ska iallafall försöka trots att jag innerst inne inte vill.. Men vad gör man? jag kan ju inte fiffla eller trolla med knäna direkt.. COME ON FAITH, WORK WITH ME!

när jag ser ditt namn så blir jag arg.


jag saknar en hel massa människor ♥

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback