7/1-03 ´ what a great day!

gah, trevlig överraskning man fick idag då när man kommer till engelska lektionen..
HEY VI SKA BÖRJA MED NATIONELLA PROVEN IDAG!
började med essay writing och det gick ju käpprätt åt helvete med huvudvärk och hela fadderullan! Jävla skit ämnen, var nära på att börja gråta för att det gick så jävla dåligt..
oh gosh hate it.. Faen :/



♥ ♥ ♥
och yaa sandra shourie, jag älskar din storebror! du som hade frågat efter att du läst igenom min blogg ;p
det spelar ingen som helst roll att jag tänker på annat from time to time eller vad jag tänker för tillfället och hur mina känslor förhåller sig för stunden.. Det betyder inte att jag inte älskar honom.. Jag vet innerst inne att det är honom man hittar allra längst in i mitt hjärta, så långt in i mörkret som man bara kan komma du vet, så långt in där ingen annan finns och dit ingen annan får gå.. Där finns han som ett litet ljus i mörkret!
Jag vet vad han betyder för mig och det är det enda som spelar någon roll i slutändan..
♥ ♥ ♥
baby, jag älskar dig.. tre år snart ju :)


Sandra Elisabeth Karlsson [Hjärta] Robin Yuvraj Shourie



Kommentarer
Postat av: SANDRA . S

Hahahaa, jävla blåååwndie :p
Tack för upplysningen (A)
Mycket bra skrivet!

2005-11-07 @ 23:21:48

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback