Praktik.

Tiden rullar på i en faslig fart. Jag kör min andra vecka på praktiken av fem veckor så tiden går väl lite extra snabbt just nu också. 

(null)

Här spenderar jag mina dagar. Imorgonkväll åker jag och killarna till landet direkt efter deras gymnastik. Då jag läser i Uppsala och valborg är så stort där så är vi nämligen lediga så därför passar vi på att sticka ut direkt. Eddie jobbar halvdag så han kommer på fredagen sen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi måste ju till landet och kolla till alla odlingar,  haha.. Mina ganska nysådda luktärtor på bilden under ska få följa med ut till landet. Klematisen jag köpte verkar ha gått en ond och bråd död till mötes tyvärr så de behöver bytas ut. 

(null)


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback