Vardagen är i full gång.

Jag avslutade förra veckan med att hoppa in och jobba på skolan där jag praktiserade tidigare under året. I torsdags skulle jag varit resurs till en elev men den eleven var sjuk och när de undervisande lärarna på övervåningen sniffade fram att jag läste lärarutbildningen fick jag hoppa in och agera lärare istället. Jag hade engelska och SO med fyrorna och det var lite nervöst men roligt! 
I fredags hängde jag med en förskoleklass hela dagen, det var också superroligt. Efter det hämtade mina killar mig och vi brummade ut till landet. 

På landet hade vi en helt fantastiskt höstig helg med underbart väder. Vi har fällt en hel massa träd, bland annat den stora granen på bilden nedan för att låta den stora vackra eken ta plats istället. 

(null)

(null)

Blev väldigt uppet och fint och den stora eken är bara så fantastisk! 
Annars har vi mest fällt lövträd för att slippa all krattning av löv under hösten nu. Det är inte speciellt roligt att kratta löv faktiskt, då gör jag hellre något annat. 

(null)

Mycket jobb har det blivit och ännu mer jobb återstår när alla kubbar ska klyvas till ved. Men det jobbet slipper jag iaf, haha. 

(null)

Eddie byggde en liten stol av en av stubbarna som blev väldigt uppskattad av Adrian. Där kunde han sitta och spana. 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback