Vabruari på intågande.

Planerna för dagen gick i stöpet kan man säga. Vi vaknade vid 05 imorse av att Adrian spydde ner sin säng. On top of that så var Vincent vaken inatt mellan 00-02 också. Ja alltså idag känns inte som någon direkt toppendag. Dock har Adrian "bara" spytt en gång till strax efter första gången och inget mer och har velat äta och är precis lika mycket duracellkanin som vanligt så det verkar inte vara magsjuka åtminstone. Thank god for that, två gånger på en månad kan väl räcka ändå. Tre vore allt a little to much, så bara att hålla tummarna att han inte börjar spy igen plötsligt. 

(null)
En trött Vincent häromdagen som slocknade vid matbordet ❤️

Planen för dagen var att åka och handla men jag får sticka iväg själv istället när Eddie kommit hem från jobbet. Inte helt fel det heller med lite egentid. Den där Adrian har varit minst sagt krävande denna veckan. Oh lord vilken envis unge med en vilja av ren stål som ingen dag alls vill klä på sig overall & allt annat man behöver ha på sig för att kunna gå ut i vintern. Att ta sig till förskolan varje dag är en ren kamp och mitt tålamod är inte sällan slut redan innan klockan nio på morgonen. För att inte tala om när man ska lyckas ta sig hem från förskolan också. Tur ändå att tiden går fort kan jag verkligen känna i vissa situationer, medan jag i andra vill pausa den mest hela tiden. Livet med barn helt enkelt - kaos & kärlek ❤️ 



Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback