30 år.

Jag fick fira min 30-årsdag i Italien. 
Min fantastiska man hade planerat denna överraskning till mig i ett halvår. Jag är sjukt imponerad kan jag säga! 
Det började på tisdagkvällen när Eddie var och lämnade Evelyn på fotbollsträning och jag var med grabbarna hemma i köket. Plötsligt började det spelas musik i vårt uterum. Jag satte igång sonos-appen och stängde av musiken. Märkligt! Men så började det spelas ännu en gång, jag stängde av åter igen. Likförbannat spelades Niellos låt Arlanda upp igen så jag sprang ner och kollade vad som händer men nej kolsvart och ingen där. Skickade ett sms till Eddie och skrev att det spökar hemma.. 

(null)

(null)

Uttänkt i minsta detalj.. då dyker han upp utanför fönstret och berättar att vi imorgonbitti ska bege oss till Arlanda och att vi ikväll måste packa våra väskor. Inget mer, inget om vart vi ska eller så. Bara att vi ska vara borta från onsdag till söndag och att jag ska packa lagom varma kläder. 

Jag är imponerad och väldigt förvånad över vad han överraskade mig med.. vilken kille ❤️


To be continued.. 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback