Livets liv.

Jo men alltså det här med bloggen går ju ganska trögt. Trots att det ju är fantastiskt kul att ha kvar och gå tillbaka och kika i arkivet. Skärpning alltså! 


Fredag & solsken. Kombinationen kan inte bli mycket bättre i mitt tycke.
Vi festar till det på ett glas vitt i solskenet på framsidan innan det är dags att förbereda för grillmiddag. Jag kan nog äta grillat till middag varje dag i veckan tror jag, så gott! 

Imorgon tänkte vi bege oss in till stan och besöka smaka på Stockholm och knalla runt lite. På kvällen ska jag iväg och kolla på Evelyns dansuppvisning. Eddie får vara hemma med lilleman då det är så pass sent på kvällen och mitt i läggdags, en grinig bebis när jag vill ha full fokus på storesyrran kan vi ju vara utan faktiskt. 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback