Kasst.

En dag kvar av 2014. 

Jag har legat hemma i två dagar nu, mått kasst med feber, huvudvärk osv. Känner mig piggare idag men jag har en jäklans huvudvärk som inte vill släppa. 




Jag har sovit hela dagen i princip. Hämtade hem snorungarna, tog en runda på systemet och sedan lite mathandling på Ica innan det var dags att ge sig hemåt och städa av lite. Vill väl inte fira nyårsafton i ett rörigt hem inte. Det blir trerätters och bingolotto för hela slanten här. Jag, min kära karl och barnen. Skönt att bara vara hemma faktiskt och slippa flänga runt med barnen. Smarrig mat, lite fyrverkerier, Bingolotto, skumpa och mys - det klarar jag mig gott på. 

/ Sandr0o 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sötnosarna då <3 vi längtar till lördag <3

2015-01-09 @ 07:52:30

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback