Christmaseve 2014.

Julafton och julen överlag kom och gick i ett endaste litet svep. Dåligt med julkänsla men det är ju lite så när man jobbar i butik. Julkänslan bara suuuugs upp av att man måste arbeta som en dåre innan jul, under jul om man har otur och sedan tillbaka direkt efter igen. 

Jag spenderade julafton på Ica Kvantum i Sollentuna Centrum, från tidig morgon tills det att Kalle började. 


Julkul på jobbet, lite mysigt ändå. Alla är superhappy! 

Sedan bar det av hem till mina föräldrar där ungarna hade blivit lämnade tidigare under dagen. 








Lite halvt hysteriskt under julklappsöppningen och sedan var jag helt finito. Lite Twisterspel och sedan åkte ungarna hem till sin far och jag och Eddie hem till mig för att byta julklappar och ha lite eget julaftonsmys innan jag slocknade i soffan, som vanligt.. Haha standard jag alltid! 

/ Sandr0o 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback