Smaskiga nyttigheter.

Jag överträffade mig själv ikväll. Jag trodde inte dagens frukost kunde bli mycket godare, tji fick jag. Jag ordnade kvällis till mig och min kärlek och det blev barnsligt gott, haha. Jag tror jag kommer att skapa en ny besatthet, nämligen frukost & mellis.
Roberto fick den med choklad och jag åt den med hallon. Smarr!
Visst äter man med ögat också? I sure do! How-to på smaskigheterna kommer förhoppningsvis upp imorgon. Stay tuned!

Efter en mindre rolig kväll med en liten bebis med beslutsångest, koncentrationssvårigheter och diverse andra problem är det ÄNTLIGEN dags att sova. Bebis gav upp alldeles nyligen och sover nu gott, om än på tok för sent i vår småbarnsvärld. Så här sent har vi inte varit uppe på länge. Springa till sängen för att samla så mycket sömn som möjligt innan det är dags att vakna igen!

Natti.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback