Proteinoatmeal with a rasberry surprise topped with blueberries.

Bättre start på denna dagen hittills. Millie är påklädd och klar. Evelyn har precis ätit frukost och håller på att klä på sig. Jag är duschad, påklädd och har precis ätit smarrig frukost. Det kan ju inte gå så mycket utför nu kan man tycka.
Dagens frukost blev proteingröt med hallon, blåbär & chiafrön. Något jag fick för mig att svänga ihop bara och som smakade ypperligt.
När vi lämnat storasyster på förskolan blir det en promenad med vagnen. Väl hemma igen ska jag försöka ta tag i ett städrace men det beror ju helt på den minsta tösen i familjen. Evelyns garderob behöver rensas också, det är ett bombnedslag där inne. Ja ni ser, vi ska nog få den här dagen att gå också.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback