Nyttigheter & gottigheter.

Hallå i kvällen!
Båda barnen sover sedan ett tag tillbaka så jag och min kärlek sitter framför tvn och glor. Jag väntar på att minipajen med bär som jag körde in i ugnen för en stund sedan ska bli klar. En nyttig sådan såklart som serveras med vaniljkvarg blandat med keso. Nu är det bara till att hålla tummarna för att den blir god!

Jag passade på att förbereda morgondagens frukost när jag ändå var i farten. Som det ser ut i nuläget blir det overnight oats med smak av banan tillsammans med chokladkvarg. Jag twistar säkert till det på något vänster imorgon. Jag har så fasligt mycket inspiration just nu så det gäller att ta tillvara på den. Dessutom är det ju SÅ roligt. Jag skulle kunna spendera dagarna med att prova och hitta på kvällis/mellis/frukost/dessert-recept och lägga upp allting snyggt så det ser riktigt aptitligt ut. Love love love!

Och där var pajen klar..


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va gott det ser ut! Hur smakade det? :) du kanske kan lägga ut receptet på den :-)

Svar: Den blev supersmarrig så recept kommer ;D
Sandr0os

2013-05-27 @ 02:18:46

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback