En röd dag.

Idag har vi varit hos bästa Sanna och fixat till frisyren på R och Evelyn klippte sin alldeles för långa lugg. Nu kan lilla fröken se ordentligt igen utan hår i ögonen. Evelyn fick färg, ett hjärta och glitter i håret och blev hur nöjd som helst. 


 
På kvällen åkte jag med mina tjejer till mina föräldrar medan pappan i familjen tvättade. Där var även min mormor och morfar som fick träffa Millie för första gången. 


 

Millie med morfar.


 Millie har sovit massor idag så vi får väl se hur den här natten blir. Natten till idag var precis lika underbar som den innan, läggdags vid 21 och så mat vid 02 & 07 och sedan gick vi upp vid 10.

Imorgon får vi besök av världens bästa Hanna och Jack, måste ju visa upp vår lillasyster. Ska bli himla mysigt ❤


/ Sandr0o

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ååhhhhh vi längtar ihjäl oss. Nu får Dhl-gubben komma så vi kan åka fort :)
PUSS <3


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback