Eriksöpremiär för säsongen.

Igår spenderade vi ännu en dag på beachen, denna gång med Evelyn & Millies mormor och morfar. Det bar av mot Waxholm strax före 10 och innan dess hade jag varit väldigt effektiv. Redan klockan halv tio hade jag nämligen sett till att alla var klara att åka, packat kylväska & allt annat som man behöver plus att jag hade dammat, dammsugit & torkat golven. Yäjj!

Väl framme på plats sprang Evelyn rätt ned i badet direkt, badkruka ena dagen och ingen badkruka nästa, jaja!
Den andra ungen kunde inte komma till ro och sova, precis som dagen innan men mycket värre igår. Jag fick stå och vagga på vagnen varje sekund nästan för annars vaknade hon till, whats up with that? Inte står jag och skakar hennes spjälsäng när hon ska sova här hemma inte, mystiskt! Jag vaggade vagn på stranden igår med andra ord, haha men jag fick vara ute och få sol på näsan så jag klagar inte.
Är det inte den ena ongen så är det den andra som vill något, haha som en liten cirkus ute på vift! 


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback