Sovmorgon.

Jag. Kommer. Inte. Upp. Ur. Sängen.

Det behöver jag visserligen inte heller förutom det faktum att magen börjar knorra lite efter frukost. Jag älskar lediga dagar och lugna morgnar. Evelyn vaknade 07 (knäppa unge) och pappan i familjen åkte och tränade och sedan mot jobbet i samma veva. Jag har precis slagit upp ögonen jag, lyxigt som attan!

Båda barnen är vakna och lever rövare, den ena i magen och den andra utanför ❤ Evelyn sitter på en stol och låtsas att hon kör bil och att vårt sovrum är garaget, jätteroligt det där.

Lite frukost, ett långt skönt bubbelbad, lite plock här hemma och sedan iväg för blodprov och lite (förhoppningsvis) shopping på centrum när R kommer hem vid 15. Jag har på tok för lite kläder som är magvänliga, måste införskaffa lite nya och bekväma saker att ha på mig. Wish me luck!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback