Still in the vacaymode.

Semestern börjar lida mot sitt slut. Nästa vecka är Rs sista vecka hemma med oss. Herregud så fort tiden har gått, då är 6 veckors ledighet slut.
Det gäller att passa på att ta tillvara på tiden tillsammans nu innan vardagen kommer som en käftsmäll kan jag tro.
Jag är så glad att vi har Thailand att se fram emot, när R börjar jobba igen så är det bara 3 månader kvar till 3 veckors sol & bad. Det känns helt klart överkomligt!

Millie har precis slumrat till en stund här, Evelyn hänger med morfar och R är och tränar. Jag sippar en Celsius i soffan. Snart dags att dra igång dagen, startar med en pw med Jessica följt av ett gympass. Idag är en sådan dag då jag känner att jag skulle kunna spendera flera timmar på gymmet. Vi får se hur det slutar, haha. Jag vill gärna hinna boka tatueringstid idag också, två nya på gång för mig och tre nya på gång för R. LÄNGTAR!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback