Fattiga riddare.

Jag och Evelyn har precis ätit fattiga riddare ute i solen på balkongen. Jisses så gott det var, mindes knappt hur det smakade. Det gör vi garanterat om igen!

Vi har suttit ute på balkongen hela förmiddagen, solat, byggt med duplo, läst bok och ritat. Mellan varven har vi sprungit upp och ned i tvättstugan men nu är det äntligen färdigsprunget. Allt är sorterat och klart och ska bara läggas in i garderoberna men ungefär där tog min energi slut. Jag skulle behöva städa här hemma också men den orken vet jag inte riktigt vart jag ska hitta någonstans?
Imorgon är vi nämligen lediga allihopa och det vore så skönt att bara umgås och slippa hålla på med tråkiga todos.

Nu har kroppen iaf sagt ifrån för stunden och jag ska gå och värma vetekudden och lägga mig i sängen. Evelyn har godkänt att jag får vila lite medan hon sysselsätter sig själv, älskade unge ❤

Det är OTH på tv så förhoppningarna om att lyckas slumra till är inte stora men att bara vila är inte helt fel det heller. Kanske finner jag orken att städa efter det, jag håller tummarna!


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback