TAGGAD!

Efter 1 veckas semester med allt var det innebär och inte en enda tanke (I wish? Haha) på varken kost eller träning. Både kroppen & knoppen har protesterat en del då det inte är under dessa omständigheter som jag mår allra bäst men är det semester så är det. Jag har njutit och så är det med det!

Imorgon är det dags att hoppa i träningsskorna igen och där tänker jag stanna. Nu är det full fokus på kost, vad jag stoppar i mig eller inte väljer att stoppa i mig. Träningen hakar på den med såklart!
Jag är äckligt taggad!

Dessvärre blir det inget gym förns på onsdag men jag har planerat PWs fram tills dess. I cant wait.
Det blir strikt så in i bengen med lchfen, något jag aldrig provat fullt ut förut och det blir ett utmärkt tillfälle att gå all in nu. Nu kör vi hardcore hörrni, no excuses!



Jag längtar efter känslan man har i hela kroppen när man kör lchf och så träning på det.
Mina steg blir lättare, energin & humöret är på topp, magen är aldrig svullen och livet leker. Himla svårt att sätta ord på den känslan, I love it. 
Simple as that!


Är ni redo för summertime?


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback