T o d a y.

Ledig dag idag. Har inte gjort mycket vettigt alls då det slutade med att jag somnade tillsammans med lillis och vi sov i en sisådär 3 timmar, hoppsan!
Startade dagen med rygg & biceps at the gym. Sänkte vikterna på latsdrag och körde full jävla fokus på att det verkligen skulle ta ordentligt, glömde tillomed bort att andas ibland. Typiskt mig haha!
Vet ni? Jag känner redan av träningsvärken. Woop woop, har försökt detta med full fokus på det förut men då utan någon vidare lycka så jag är happy tjej idag.
Hoppat upp i hantlarna med biceps också, fortfarande pissigt svag men efter ett tags stillastående är jag massa nöjd såklart.

Städade under förmiddagen och plötsligt ville Evelyn sova så vi la oss och som sagt slocknade vi båda alldeles för länge. Det var redan dags att hämta hem R från jobbet när vi vaknade.

Jag har varit ute på en powerwalk och borde hoppa in i duschen men jag fastande här, surfandes som vanligt. Dags att beställa nytt proteinpulver och som vanligt fastnar jag vid massa annat skoj jag vill prova.

Ett, två, tre - aspirinmask here I come!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback