Så är det.

Pissig mat & träningsdag idag. Hade hoppat i träningskläderna imorse, intagit pwon och var i princip på väg när mina ögon blev helt förstörda. Kliade så in i bengen, gjorde ont osv så det blev helt enkelt till att stanna hemma. Hade aldrig kunnat koncentrera mig på gymmet plus att jag såg ut som en knarkare, alldeles röd i ögonen. Men ingen fara på torpet egentligen, den finns ju flera dagar kvar denna veckan. Imorgon blir det ett pass direkt efter jobbet, slutar 13.15 och sen ledig helg. Ska bli så skönt!

Vi har varit på Ikea idag och shoppat lite till balkongen. Väl där åt jag kålpudding med gräddsås, som jag misstänker inte alls är lika vettig och bra som när man gör det hemma själv (såklart). Note to self: gör kålpudding, mums. Biten jag fick var pytteliten så jag fyllde på med en korv (utan bröd) på vägen ut. Inte heller den helt okej föreställer jag mig, lär knappast vara den höga kötthalten som jag annars alltid köper.

Så är det med det. Ingen katastrof då jag ändå hållit mig inom "ramarna", imorgon blir en bättre dag. Men satan hörrni vad jag har varit sugen på något gott hela dagen, det hör inte till vanligheterna hos mig det. Kan ha och göra med att jag köpte nybakade kanelbullar till Evelyn & R på Ikea, dem doftade ljuvligt.
Därför har jag nu fixat lite gottis som står i kylen. Eller jag hoppas att det ska vara lite gottis åtminstonde. Jag läste om folk som tyckte det var svingott att blanda någon klick jordnötssmör (hitta en vettig sort, läs noga, finns mycket skit) med kvarg och så tillbaka i kylen en sväng. Låter väl kanske inte jätteyummie men jag är hoppfull!




Jordnötssmörskvarg & Criminal Minds står på schemat innan läggdags.


/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

du måste ju berätta om det blev gott!!

2012-06-16 @ 13:35:23

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback