Los Largos.

Det blev middag hos svärisarna trots ducklipsen. Vore ju för himla tråkigt att sitta hemma och uggla på grund av det, speciellt eftersom jag spenderat hela dagen i sängen. Sovit lite till och från och det har varit sååå skönt, försökt "komma ikapp" lite på sömnkontot som legat hopplöst på minus i veckor nu! Rs kusin och hans son var på besök från Chile och som vanligt med los largos är ljudnivån på max och det skrattas & skojas till höger och vänster. Mycket trevligt, sen att jag inte förstod allt för mycket är ju en annan femma men det översattes lite och engelska går ju allt som oftast bra i de flesta situationer. Evelyn skojade tillomed med Rs andra kusin, snopet då hon oftast håller sig undan med folk hon i princip aldrig träffar så det var roligt att hon släppte loss lite. Evelyn är i vid vissa tillfällen en typisk liten Largo hon, typ när hon är en pajas som hon allt som oftast är. Hahah Rs kusin försökte prata med henne på spanska och hon bara gjorde roliga miner och typ ignorerade väldigt tydligt, då utbrast han att det var en typiskt liten Largo. Nu är det dags att nanna kudden, jag tänker mig att jag inte ska försova mig imorgon. Bra grej?!


Kommentarer
Postat av: Undrande

Hej!
Jag undrar vart du gjorde dina läppar någonstans.
Jag har själv funderat på Restylane men inte hittat någon salong jag kännt att jag velat gå till.
Tack för en grymt bra blogg!

Svar: Hej!Jag gjorde mina läppar på Face & Body på Ulfsunda slott i Bromma. Jag fick världens myskänsla när jag kom dit. Möttes av en urgullig tjej och min nervositet försvann illa kvickt :) Tjejen som gjorde läpparna var också supertrevlig och omgivningen typ rogivande så dit kommer jag garanterat gå igen :)

Tack själv för att du kikar in :)
Sandr0os

2012-07-19 @ 21:19:53

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback