Fredagskväll.

Jag & min kärlek sitter och kikar på Gladiatorerna, våran nya idol är ju en av gladiatorerna. Haha skämt å sido men vi har börjat följa gladiatorn Prime. Mer känd som aldrigvila, så kan man väl säga? Ever heard of him?
Gå in på aldrigvila.se och inspireras. Han har en hysteriskt grym kropp, skriver härligt och hans videobloggar & livestreamar är kung!
 
 
Jag älskar att bli inspirerad av folk. Det finns så jädra mycket fantastiska människor ute i världen!
 
Be inspired!
 
/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: JessICA

Hur hinner du ens läsa bloggar mellan pw, jobb, gym, familj och lite sömn? Har ju inte ens lyckats läsa din på ett tag på jag pwar inte lika mkt å har inga barn....

2012-07-19 @ 09:53:24

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback