Lets do this.

Imorgon börjar alltså mitt nya liv, eller snarare imorgon tar jag tillbaka det liv som jag trivdes så bra med. Låter mycket vettigare!
Satt och planerade veckans middagar och det ser ut som följande:

Måndag - Bacongratäng
Tisdag - Broccoli & kycklinglåda
Onsdag - Köttfärssås med smörstekt vitkål
Torsdag - Currykyckling
Fredag - Tacopaj

Kolhydrater väck alltså!

Jag är så otroligt peppad. Tillbaka till rutiner, välmående och en jädra massa feelgood. Synd bara att vi är mitt i "vintern" (nu är det faktiskt hyffsat freezin outside) och jag är världens mest frusna varelse så några promenader som man ju annars blir pigg & gla av lär jag knappast släpa mig iväg på. MEN min plan är att så smånigom börja träna lite lagom men allra först vill jag se att det händer något med kroppen. Så det så!

Länge leve ett healthy 2012? Haha så får det bli..

Världens längsta helg är förbi, iomed den röda fredagen så blev flödet i helgen helt ruined. En lugn fredag hör inte till vanligheten kan vi säga - det blev söndag, lördag och så söndag igen istället. Man kan inte få nog för många söndagar.. suck!

Jag har pussat och kramat min fantastiska lilla unge så mycket som möjligt sedan jag kom hem från jobbet. Jag hade gos att att igen enda sedan i fredagsmorse. Älskade barn!!!

Min klockan ringer 04.45 imorgon så datorn får snällt vikas ihop och placeras bredvid sängen. Yesyes!


/ Sandr0o





Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback