Lazy.

Tjingeling.
Ni anar inte hur skönt det är att sitta i soffan och förbereda inför movietime med min kärlek istället för att befinna sig på jobbet. Igår frågade nämligen min kollega om hon inte skulle stanna tiill 22 och om jag ville gå hem 20, jag nappade ganska direkt för jag hatar nämligen att stänga. Just idag var det himla skönt då jag är trött, sliten och omotiverd till precis allt - förutom att möjligtvis kika på film.
Min karl och jag ska krypa ner i sängen och kika på Source Code tänkte vi. Mysigt!
Imorgon är jag ledig och då är planen att jag ska rensa ur lite garderober här hemma. Evelyns garderob är i behov av en rejäl översyn, det känns som att hon har växt ur massor!!
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback