Cola Zero.

Jag kom fram till en helt hemsk sak i söndags när jag skulle ta fram en ny flaska Cola Zero och lägga den på kylning. Jag upptäckte att det bara var en kvar i skåpet och blev helt chockad. Nog för att jag vet att jag dricker mycket Cola Zero men jisses så mycket det faktiskt är när jag väl började räkna på det. Måndagen samma vecka var vi och storhandlade och jag köpte då hem 4 st 1 ½ liters och med lite snabb huvudräkning kan vi då räkna ut och jag dricker en sisådär 6 liter Cola Zero i veckan. My good!

Det är ju helt hysteriskt mycket!!!

Det värsta av allt är att jag inte kan sluta heller, jag är en riktig Coloman och klarar mig inte speciellt länge utan ett glas. Då blir jag tokig!

Jag ska verkligen försöka att trappa ner åtminstonde för 6 liter är ju sjukt och då ska det tilläggas att jag ganska ofta köper Zero på jobbet, så jag skulle snarare tippa på 7-8 liter i veckan.




Skämmes!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Åh! Du och Marcus kan gå med i anonyma colamaner kanske? Fast han är ju lite mer hardcore och kör på vanlig cola. Haha ;)

Postat av: StigPlutt

Oj.oj.oj.vad mycket snö ni har att hoppa i,verkar jätteroligt,Tar ett par månader innan jag kkkkrumla om i snön,men det går framåt

Träna på och dra ner påCoca Cole

Stig Plutt

2012-02-03 @ 10:31:51

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback