Prinsessor ❤

Det här med att man ska få tjockt & glansigt hår, fin & strålande hy, långa naglar och verkligen glowa när man är gravid är då inget jag verkar få uppleva denna gången heller. Min hy är sämre än någonsin och mitt hår är lika tunt och tråkigt som vanligt. Det kanske har att göra med vad det är för en liten filur som ligger och gror där inne? Det sägs ju att en liten tös snor skönheten från sin mor. Det kanske stämmer med tanke på att vi väntar en liten flicka även denna gången. Igår var vi på ultraljud och fick se våran lilla bebbe för första gången och hon trodde minsann att det var en liten prinsessa. Så mysigt!

Jag har gått och blivit förkyld, jädra ont i halsen och snorig som attan. Fick härda ut dagen på jobbet men imorgon är det jag som ligger i soffan/sängen hela dagen och vilar upp mig. Jag vägrar bli mer förkyld än såhär! Min plan för morgondagen är att ligga och spana på Sunes jul. Hur bra? Hoppas Evelyn tycker detsamma så att det blir frid och fröjd här hemma.


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback