Taggad.

Vi har startat morgonen med grym musik. Jag är förbannat taggad på att sticka iväg till gymmet och svettas!
Så fort R kommer innanför dörren drar jag som ett skott. Påvägen hem stannar jag en sväng på centrum, måste köpa aspirin. Insåg att det är slut och jag är i desperat behov av en mask.



Börjar sent idag och känner mig väldigt peppad på dagen. Jag vet att den peppen kommer försvinna några minuter in i jobbpasset, som vanligt men just nu njuter jag. Det är fruktansvärt stressigt på jobbet just nu inför påsken och med flera sjuka. Igår var jag färdig att kasta in handduken när kunderna strömmade in, kassor strejkade och jag inte hann ett jäkla dugg. Död vara bara förnamnet när jag äntligen fick stämpla ut!


Oh happy day!


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback