Energiskt failure.

Min energinivå idag har varit helt off the map. Jag har hoppat, studsat och nästan blivit riktigt trött på mig själv till och från. Haha hypad verkligen!
När jag gick på lagret efter min rast kom jag på mig själv med att göra indianhopp vägen fram innan jag kom ut i butiken. Herregud, hallå eller? Men roligt har det faktiskt varit, kors i taket!

Det blev bara en väldigt snabb styrketräning efter squashen, några övningar axlar, bröst och triceps. Åhh jag hatar att köra bröst, jag är äckligt svag och känner att utvecklingen står helt stilla. Axlar har inte heller varit någon favorit men det känns lite bättre med det nu. Fick en såndär hopplös känsla som man kan få ibland efter dagens pass.
Imorgon blir det rygg och biceps, rygg är en av favoriterna så det är bara att tagga till. En löprunda eller en PW står på schemat också eftersom jag börjar sent. Hoppas på fint väder gott folk!





Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback