This Day.

Den lediga dagen lider mot sitt slut och imorgon är det dags för en ny vecka i min värld. Mina veckor går nämligen lite annorlunda mot vanligas ;) När jag jobbar helg drar veckan igång på torsdagar då jag kör sex dagar i rad och sen ledig på onsdagen och sen börjar den nya softa veckan med ledig helg på torsdagen och sträcker sig till nästa lediga onsdag. Ja ni förstår? Så ligger det till.

Idag har jag & Evelyn varit hemma hos Sanna och barnen för att fixa mitt hår och umgås lite. Äntligen har mitt burr fått sig en omgång, en liten sådan på klippfronten men det är ju allt som behövs för att det ska kännas fräscht igen. Vill ju ha längre hår så jag kan ju inte hålla på och klippa av det stupp i kvarten ;) Det blev slingor också och som jag har längtat. Har inte slingat håret sedan Sanna var höggravid med Emilia som nu är 6 månader. Har använt lite blondspray under sommaren för att dölja det mesta av utväxten men om man då lyfter på håret lite här oah var så är det minsann inte lika fint. MEN nu kan jag andas ut igen och är blond rakt igenom ;)


Fina familjen minus pappan i huset då.


Minstingen.


Evelyn var sockersöt i nya kläderna som vi hämtade på posten igår. Jag har letat i hela stan och i alla HM-butiker runt i kring här utan att hitta en den svarta kjolen i någon som helst storlek (bara de andra färgerna) och koftan har funnits i ett exemplar i en butik och då i stl 116. Så när de fanns kvar på webben var jag snabb att klicka hem. Jag älskar dem!




Barnen ville också bli fixade i håret.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback