Stanna tiden!

Herregud. Jag tror vi behöver semester.. Again!
Nu sitter vi här igen söndagkväll efter en ledig helg och tiden har gått precis lika fort som vanligt. Jag har ingen lust alls att starta en ny vecka imorgon, inte ens lust att starta den nya månaden. Denna månaden har R fått ett riktigt pisschema som innebär att vi kommer ha 4 dagar denna månaden att umgås alla tre tillsammans och två av dem dagarna är iomed denna helgen nu förbi. Annars slutar R 22 när jag slutar tidigt eller är ledig och jag slutar 20 när R slutar tidigt eller är ledig. Kul jul? Not much va.. Vi längtar mer än någonsin till Thailand och mer än två underbara veckor tillsammans!













Vi var ute en sväng i lekparken igår i det fina vädret innan vi gav oss iväg på kräftskiva hemms hos Kimmi & Marcus. Men mer om det senare för nu måste jag fortsätta spana in Idolpremiären (ofcourse). Den där jäkla Bard verkar ju vara på hugget om någon, gubbjäkel.. Haha!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback