Thailand - Hua Hin.

Nu har nedräkningen officiellt startat. Det är 1 månad kvar tills planet lyfter mot varmare breddgrader.
Jag & karln ska ta en tripp till Hua Hin för firande av treårig förlovningsdag, shopping och lite lyxholiday på egen hand.
När vi bodde i Hua Hin 2008 så bodde vi på ett riktigt "skithotell" som enbart bestod av ett rum, två sängar med madrasser hårda som betong, ett pyttebadrum och inget mer. Det var jazzfestival och fullbokat i princip överallt så det var bara att gilla läget. Det handlade om kanske 2 nätter så det var inte hela världen direkt. Denna gånger tänker jag mig något lite mer fancy iallafall kan jag tala om. Här ska det minsann njutas för fulla muggar!

     
Best Western i Hua Hin.

När vi befinner oss i Hua Hin får vi passa på och shoppa, för det ska det göras vill jag lova. Där vi kommer att hålla till under semestern finns det inte mycket av den varan inte. Det är nämligen en liten fiskeby och det ska bli så skönt att bara få njuta av lugnet och ha semester riktigt ordentligt.


Vi kommer garanterat gå på market Village och på nattmarknaden när vi besöker Hua Hin. 

Påvägen hem kommer vi att stanna till i Bangkok för mer shopping och spaning. Bangkok är en ball stad och jag söker för fullt efter saker som vi måste se denna gången.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback