Teeeeeee.



Mycket te har det blivit i dagarna, både på jobbet & hemma. Annars hade jag knappt fungerat tror jag!
Vaknade klockan 9 idag av att det var ett alarm som gick, förstod ingenting först men tillslut gick det upp för mig att jag tagit med mig jobbtelefonen hem och den larmade för morgonmötet vid nio. Grattis till mig alltså, ville bara hem igår så den tänkte jag inte alls på. Klant! Försökte somna om men det var helt omöjligt!

Sitter här och surplar te och spanar på Nellyrean. Wow vilka gobitar jag hittat, det kliar i fingrarna..
Vi ska till Rs föräldrar och äta lunch vid tolvtiden och hämta hem vårat bustroll. Vi båda slutade 22 igår så hon har varit med farmor. Jag längtar efter na!

Lite lätt frukost i soffan framför Våra bästa år står på schemat.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback