Daddy DJ!

Jag blev erbjuden att byta arbetstid idag pga sjukdom och ingen blev gladare än jag. Istället för 1145-1915 körde jag 0630-15, fler timmar och bättre tid. Jag älskar att börja sådär tidigt på morgonen, även om jag har sjukt svårt att komma ur sängen. Tiden bara springer iväg och poff så var det dags att knalla hemåt. Bland det bästa som finns är helt klart att sluta tidigt på en fredag, dock jobbar jag ju i helgen men nu känns den inte lika lång & hård. Lycklig tjej!

Idag när jag hämtade Evelyn på förskolan hade dem disco ute på gården. Flera barn stod på ett bord och dansade och resten shakade loss nedanför. Himla kul faktiskt, vart riktigt glad när jag gick därifrån då det såg ut som att alla ungar hade det kalaskul!


Denna spelade dem bland annat och nu sitter den som klister på min hjärna.

Jag har precis kört in en lasagne i ugnen, Evelyn tokdansar och ropar "jag vill ha högt" och få ska tilläggas att jag redan får ont i öronen av att sitta här så nära högtalarna. Hon är tokig i musik och högt ska det vara som sagt, tinitus nästa?

Ikväll blir det idolmys för hela slanten, som alltid på fredagar.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback