The new tattoos.

Vi har en fungerande dator igen och ingen är lyckligare än mig. Woohoooo!
Idag har jag som ni redan vet utökat antalet tatueringar på min kropp till det dubbla, för idag har två nya kommit till. Jag kan be att få tala om att den på revbenen inte var någon lek. Satan i gatan vad ont det gjorde men jag blev förvånad över mig själv att jag inte låg och hade panik, riktigt impad faktiskt. Haha!

Snyggt som attan blev det också.





Där har ni resultaten. Svårt att få till riktigt bra bilder. Ska visa er en närbild på texten så att ni ser vad det står för denna var lite långt ifrån. Men inte nu inte för det är Greys på tvn förstår ni. Haha!

Tack världens bästa Sanna för att du följde med som moraliskt stöd idag.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback