Centrumfesten - Studio 54.


Nu var det dags att uppdatera lite från centrumfesten jag var på i torsdags. Temat var 70-tal och närmare bestämt studio 54. De flesta på jobbet hade väl lite halvt missat den grejen men vi var inte ensammna om det. Det var show från början till slut, härlig gammal musik och glada miner. Ett musicquiz körde vi och Ica klarade ut hela skiten efter bara en fråga, amazing att hela programmet blev förstört. Champagne var priset!


Charlotte (the green one) hade gått all in på temat. Underbart!


Med boa och hela kittet. Den där boan flög runt under kvällens gång.


Det blidde lite suddigt ibland. Per, Eddie, jag & Wille.


Heeet brutta.


Lugnt och städat till en början.


Butikschefen på scen efter vinsten.


Det var shooow rakt igenom.


Vi skulle ta en bild på en del av gänget men en viss någon kom och tog över hela bilden, Eddie wtf?


Runt tvåtiden bestämde vi oss för att dra på efterfest hemma hos Linda.


Fina fina fina kollegor!


Himla kul det där.


Linda & Eddie.


Ett av två Icabord.


Det var glitter & glamour.


Happy people!


Wille, jag och Jessica at the dancefloor.

Det var en hysteriskt rolig kväll kan jag be att få tala om. Vi bjöds på god mat och hade 4 drinkbiljetter var, om man inte såg till att skaffa sig fler ;) Jag är så glad i mina fina kollegor!
Runt femtiden på morgonen landade jag med huvudet på kudden här hemma. Klockan 11 infann jag mig på jobbet igen för en kort arbetsdag som tur var, 17 slutade jag. Såhär såg det ut at work!


Alla laddade upp med Cola i stora lass. Det var en av de roligaste och mest efterblivna dagarna på jobbet hitills, så himla roligt hade vi brudar i info och som vi skrattade åt kvällens bravader. Lovely!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback