Nöjd Sandra.

Good morning people!

Jag har varit helt inställd på att gå till 22.25 ikväll men jag pratade med butikschefen igår om att det inte finns med på schemat och då blev även han lite snopen men det visade sig ju att den här läroperioden bara gällde innan sommarschemana som nu dragit igång. Så får vi se om jag får stänga något i sommar, herregud så läskigt att göra det helt själv!

Jag sitter i skrivande stund och sippar på en latte macchiato, har jag berättat hur nöjd jag är med min espressomaskin? Lovely! Jag var och hämtade ut en massa kapslar imorse som jag beställde i tisdagskväll. Fort går det eftersom jag fick smset redan igår. Sånt gillar vi!
Så nu har jag en massa nya spännande grejer att prova.



Dags för lite frukost och sen pysa iväg till jobbet. Väldigt opepp på fredagsjobb med allt vad det innebär då jag igår vaknade med halsont och allmänt seghet. Låt dagen gå fort!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: sanna

Ååååååååååh va lyx! Sån har ja också suktat efter länge nu!! Tycker du får bjuda över på fika hörru damen!! =D Pusss


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback