Cant wait!


Nu finns det en del att välja mellan här hemma.

Shit vilken dag det här har varit. Den har gått fort som aldrig förr och jisses vad vi har haft att göra, alldeles svettig har jag varit. Nu har jag laddat inför jobbhelg och jag hoppas helgen flyger förbi i samma fart som denna dagen.

Jag & R har kikat på Little Fockers ikväll, himla kul film det där. Nu zappar vi mellan Jerry Maguire och American History X, vi kan inte bestämma oss riktigt. Snart blir det natta om jag ska orka köra fullt ös och sen medvetslös vid hemgång imorgon typ.

Jag längtar till nästa veckan. Jag har såå mycket att se fram emot - två vinkvällar med vänner, midsommarfirande på förskolan, hårfix, midsommarfirande och så dop på midsommardagen. Mys!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback