Brännboll.

Nu var det sådär längesedan som jag var här inne och skrev en liten truddelutt. Men ibland har jag faktiskt varken tid eller lust att skriva något. Lite har vi haft för oss sedan sist såklart.

I torsdags var jag med jobbet på Edsbergs sportfält och lirade brännboll. Skitkul verkligen, var ju mer än hundra år sedan man spelade det sist kan jag lova. Efter brännboll, mat och hela fadderullan gick ett gäng hem till en tjej från jobbet som bor i närheten och fortsatte partaja lite med bra musik och studentsånger. Himla kul innan jag & Linnea slutligen delade på en taxi hem och landade hem runt tvåtiden kanske. Så jag kom i säng i lagom tid ändå måste jag säga. Var inte alls speciellt trött eller sliten dagen efter. Det blev ett riktigt kalas för våran butikschef iaf som slutar nu i veckan, stackarn blev helt utsatt haha!


Diverse löst folk njuter av sol & alkohol it seems.


Slut efter brännbollen.


Fina Lindah.




Löööövely kollegor!


Snygg tjej - Linnea!


Slutkörd.


Partypinglor.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback