Tjupp tjupp.

God morgon på er.

Klockan har passerat två men det känns fortfarande som morgon i min hjärna. Kan ha och göra med att vi inte vaknade förns 12 kanske? Javisst! Jag vaknade först vid tio av den mest hemska huvudvärken, låg och panikandades typ och så mycket dricka blev det faktiskt inte igår. Men jag har kommit på vad det är nu, aldrig mer rosévin.. Dessvärre! Efter fyra (FYRA?!) alvedon ville huvudvärken äntligen ge med sig. Turen!

Gårkvällen var kalas. Vi startade på Lindahs balkong där vi satt och smuttade vin och snackade goja. jessica från jobbet ringde plötsligt och skulle köra sin raggarbil in till stan och undra om vi ville ha skjuts så vi stressade iväg. Fyfan vad jag skrattade under hela färden in till stan, musik på crazy hög volym och happy people all around som började dansa på gatorna när vi åkte förbi. Haha amazing!
Vi blev släppta på stureplan och kilade till East och tog ett glas innan vi fram emot midnatt kilade in på Solidaritet. Det har alltid varit mitt favoritställe och efter ett sisådär 4 års långt uppehåll så kan jag tala om att jag älskar det lika mycket nu som då. High five!

Dansa som dårar i många timmar och strax efter 04 imorse blev det donkenfood innan R kom och hämtade oss. Hur kul kväll som helst.


Åka raggarbil - med Josefin från jobbet.

Nu ska vi egentligen vara hemma hos Cribbe och grilla med ett gäng vänner men vi ligger lite efter i schemat. Vi är på G när som helst. Vi ska svänga förbi och hämta hem våran älskling också som sovit hos sin farmor & farfar.
Enjoy life hörni!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback