Tulips.

Det blir dåligt på bloggfronten när jag är inne i min slitvecka. Igår var min lediga dag och den spenderade jag med farfar och Ulla som är på besök från Örebro. Vi var i Sollentuna Centrum med mamma, kikade runt lite och käkade lunch på Waynes. På kvällen bjöd vi på mat hemma hos oss och jag gjorde nummer elva (pasta med ostsås, proscuttio, soltorkade tomater, parmesan, ruccola & pinjenötter) och tillefterrätt bjöd jag på cheesecake. Jg love cheesecake!

Flera kvällar i rad har jag somnat i soffan innan klockan 22 och sedan vaknat upp en stund senare och inte fattat ett skit, trött som få. Jag är inne i en jättetrött-period förtillfället och somnar ofta på soffan om kvällen och kan omöjligt gå upp före 06 även om jag skulle behöva det. Det går bara inte, usch!

Idag körde jag 10-20, imorgon 12-20 och så 11-20 hela helgen. På måndag blir en riktig skitdag då jag kör 07.45 till 23 bortsett från en timmes uppehåll mellan 17-18. Det är nämligen obligatorisk inventering på jobbet. Buhu!
På tisdag börjar jag 07.45 igen och det kommer bli riktigt hårt känner jag efter den långköraren och lönehelgsjobb. På onsdag ska jag nog sova så mycket jag bara kan.


Fina tulpaner pryder vårat matbord. Det ska alltid stå en vas med blommor där har jag bestämt.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

du slarvar inte med käket va? för det kan ju vara en bidragande orsak till trötthet? annars kan jag rekomendera att kanske bara gå ut och ta lite luft påå rasten, tycker själv att det kan pigga upp en och är det soligt blir det bara bättre :) annars överdosera kaffe :P


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback